جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

كارشناسي تشخيص رنگ خودرو – زمان مناسب تعويض روغن خودرو صفر

۴۰ بازديد

هميشه خريداران وسيله نقليه صفر با يك مشكل بزرگ مواجه هستند و آن تعويض روغن وسيله نقليه خود براي اولين بار است.  اگر توجهي به اين مورد نشود ممكن است به وسيله نقليه تازه خريداري شده آن ها آسيب بدي وارد شود و هزينه سنگيني به روي دست مالك گذارد.

تيم كاراپ در اين مطلب تصميم دارد زمان مناسب تعويض روغن خودرو صفر را به شما همراهان عزيز اطلاع نمايد تا اگر شما جزو آن دسته از افرادي هستيد كه خودرو صفر خريداري نموده ايد و با معضل تعويض به موقع روغن آن روبرو هستيد از زمان مناسب تعويض روغن خودرو خود مطلع باشيد.

اولين مرحله تعويض روغن خودرو بايد در  500 الي 1000 كيلومتر باشد زيرا خودرو تازه شروع به كار كرده است و هنوز خودرو به اصطلاح خشك مي باشد و براي بالا رفتن راندمان بازدهي بايد در زمان بين 500 كيلومتر تا 1000كيلومتر تعويض روغن خودرو انجام شود.

رانندگان بايد توجه داشته باشند خودرو صفر خود را گاز آني و يا شديد ندهند زيرا اين عمل باعث آسيب رساندن به قطعات موتور مي شود .موتور خودرو صفر هنوز به اصطلاح ذبر است و تا صيقل خوردن قطعات مدتي بايد بگذرد.

براي تعويض روغن بار دوم خودرو بهترين زمان تا 2000 كيلومتر كاركرد مي باشد و مرتبه سوم تا 3500كيلومتر مناسب مي باشد و بعد از آن با ريختن روغن درجه يك مي توانيد وسيله نقليه خود را هر 5000 كيلومتر يك بار روغن آن را تعويض نماييد.

https://blog.carap.ir/color-undergraduate/the-perfect-time-to-change-the-cars-oil-is-zero/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.