جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

قيمت تور دبي

خريد يو پي اس در تبريز

قيمت تور دبي

۴۷ بازديد

رزرو تور دبي

براي رزرو تور دبي مي توانيد از طريق آگهي هاي زير نسبت به انتخاب تور مناسب اقدام نموده و از پس از بررسي قيمت ها و شرايط رزرو تور نسبت به تماس با شركت مسافرتي اقدام نمائيد. لازم به ذكر است كه اكثر تورهاي دبي خدمات تهيه بليط رفت و برگشت دبي + اقامت در هتل هاي دبي + ترانسفر از فرودگاه دبي تا هتل + تور ليدر يا راهنماي فارسي زبان + .بيمه مسافرتي و اخذ ويزا را به عنوان خدمات پيش فرض ارائه ميدهند

رزرو تور دبي

قيمت تور دبي

قيمت تور دبي  در فصول مختلف فرق ميكند ، به طور مثال در فصل بهار قيمت تور دبي با توجه به اينكه مردم سفر هاي نوروزي را پشت سر گذاشته اند. نسبتا افت زيادي ميكند. اما منظور از نسبتا نسبت به ايام نوروز و نسبت به ايام پيك قبل از سال مي باشد. قيمت تور هاي دبي در فروردين ماه و بعد از چهاردهم فروردين به بعد حدود ۳۵ درصد نسبت به ايام نوروز افت دارد.قيمت تور دبي در خردادماه به دليل شروع امتحان هاي مدارس يك روند نرمالي را براي مسافرين به همراه دارد.در دبي هتلهاي معروفي چون هتل آتلانتيس دبي كه محبوب ترين هتل براي مسافران تور دبي مي باشد.

قيمت تور دبي

تور دبي ارزان

دبي و شهرلاس وگاس شباهت زيادي به هم دارند. هر دو شهر عشقي خارع العاده را با چشم انداز هاي افق كه مانند چراغي در برابر زمين هاي بياباني مي درخشند را به اشتراك ميگذارد. مردم از سراسر جهان به اين بهشت هاي درخشان سرازير مي شوند.اما به عنوان يك منطقه تفريحي، دبي به سادگي از تمامي شهرهاي ديگر كه مركز خوشگذارني هستند، به خاطر وجود سواحل زيبا و گرمي خليج فارس پيشي گرفته است و اين به دليل چشم انداز فوق العاده بين المللي و جذابيت هايي بزرگتر از لذت زندگي اين شهر است. اين شهر دائما در حال رشد است.

برنامه هايي براي توسعه  و بهتر شدن دائما در جريان است. تخمين زده شده است كه يك چهارم جرثقيل هاي ساخت و ساز را مي توان در اين شهر پيدا كرد. حتي آسمان هم نميتواند رشد دبي را محدود كند. دبي شهر صفت هاي عالي است،محل بلندترين برج ها،بزرگترين مراكز خريد دنيا و بزرگترين تفرجگاه هاي ساحلي جهان كه به دست بشر ساخته شده است در اين شهر است. قايق هاي چوبي شناور در آب نهر دبي، شن هاي طبيعي ساحل جميرا در دو طرف جزاير نخل كه به دقت خاصي به شكل مجسمه درآمده است، بازارهاي شلوغ ادويه و طلاي عربي در ميان زندگي مردم بيشتر از مركز خريد هاي دبي رونق گرفته است. تفريحات زيادي در دبي متوانيد داشته باشيد.

صبح ها ميتوانيد وقت خود را با دراز كشيدن در ساحل جميرا بگذرانيد و بعد از ظهر در دبي اسكي به ريز كردن پودرهايي همچون برف در دبي اسكيبپردازيد. مستقيما به بالاي برج خليفه برويد، جايي كه نمايي فوقالعاده از خليج فارس را ميتوانيد از آنجا ببينيد. اگر از مناطق سنتي بيشتر لذت ميبرند حتما قايق هاي چوبي سنتي كه در طول نهر دبي حركت ميكند استفاده كنيدبهترين زمان رفتن به دبي از نوامبر تا مارس است. اين شهر فقط دو فصل را تجربه ميكند. گرم و گرمتر. در طي ماه هاي سرد آسمان آبي و هواي ساحل بسيار دلپذير است و توريستان زيادي در اين فصل در انجا هستند اما اگر از شلوغي فرار مي كنيد ميتوانيد در تابستان سفر كنيد اما خود را براي يك سفر گرم با درجه حرارت و سطح رطوبت بالا تور دبي اماده كنيد

ارزانترين تور دبي

ارزانترين تورهاي دبي

تمايز تور دبي با ديگر تورهاي گردشگري و مكان هاي گردشگري ساحلي در موارد گوناگوني است كه به آن اشاره خواهيم نمود .شهر دبي در منطقه اي بياباني در كشور امارات متحده عربي واقع شده است و پرجمعيت ترين شهر اين كشور است.# تور دبي هميشه جزو اولين انتخاب ما ايراني ها براي سفر بوده است. نزديكي اين كشور به ايران يكي از دلايل مهم انتخاب هموطنان براي سفر به اين منطقه مي باشد.علاوه بر ايران، در ديگر كشورهاي پيشرفته دنيا از جمله امريكا نيز تورهاي گردشگري فراواني به منظور سفر به دبي وجود دارد و اين شهر يكي از پرگردشگرترين شهرهاي دنيا محسوب مي شود. 

تور دبي

 

برخي ويژگي هاي انتخاب تور دبي در سايت تور

  • امكان رويت ليست متنوعي از بهترين تور هاي دبي
  • مشاهده تور دبي با هتل هاي مختلف و همچنين ايرلاين هاي مختلف پروازي
  • مقايسه تورهاي دبي در آژانس هاي معتبر
  • مشاهده تور هاي لحظه آخري دبي
  • ليست تور دبي ارزان
  • مشاهده ليست تور دبي بهار و تابستان  96
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.