پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تور ارزان پاتايا

خريد يو پي اس در تبريز

تور ارزان پاتايا

۳۸ بازديد

تور ارزان پاتايا

پاتايا، شهري ساحلي در صد كيلومتري شهر بانكوك  و در حاشيه خليج سيام است. اين شهر در جوار دريايي آبي و آرام ، ساحل ماسه اي ، درختان زيباي مناطق استوايي و پارك هاي جنگلي متعدد واقع شده است.

جاذبه هاي گردشگري پاتايا

  • ميني سيام : مجموعه نمايشگاهي آثار تاريخي كشورهاي جهان يا ميني سيام در پاتاياست. هر كشور براي خود ، يك نماد يا اثر تارخي برجسته و مهم دارد. بسياري از اين نمادها قديمي و مربوط به هزاران سال پيش است و بعضي از آنها نيز مربوط به هنر مدرن و معاصر است. هنرمندان تايلندي ، مجموعه اي از آثار نمادين و تاريخي كشورهاي جهان را در ميني سيام در اندازه هاي كوچك تر ساخته اند. همين ماكت ها و مدل ها سبب شده است كه سالانه حدود 10 ميليون گردشگر خارجي و هزاران گردشگر تايلندي به اين پارك بيايند و از آن ديدن كنند. يكي از جالبترين آثار اين پارك ، بناي تخت جمشيد است كه توسط سفارت ايران در سال 2006 ساخته شده و ببندگان زيادي را به خود جلب كرده است. برج ايفل ، نمايي از خيابان شانزليزه ، بناي يادبود زندان باستيل فرانسه، و كليساي نوتردام در بخش كشور فرانسه نيز در اين قسمت ديده مي شود. بايد متذكر شد آثاري كه در اين مكان ساخته شده اند ، مورد تاييد سازمان جهاني يونسكو و در فهرست ميراث جهاني يونسكو هستند. ميني سيام ، به لحاظ اعتبار ، سومين مجموعه دنياست. دو مجموعه ديگر در تايوان و هلند هستند.
  • باغ درخت هاي فسيلي : در اين باغ ، بيش از يك ميليون درخت كه در طول هزاران سال تبديل به سنگ هاي فسيلي شده اند، به نمايش گذاشته شده و جذابيت خاصي دارد. در بخشي از اين باغ ، نمايش جنگ با تمساح ها را مي توان ديد. در اين نمايش ، دو نفر با چندين تمساح كوچك و بزرگ مبارزه كرده و حتي دست و سر خود را داخل دهان آن ها مي كنند.
  • جشنواره موتورسيكلت ها : هر سال در اواسط ماه فوريه (حدود 26 بهمن ) ، جشنواره موتور سيكلت هاي "چاپر" و "كاستوم" در پاتايا برگزار مي شود و تعداد زيادي از علاقمندان براي تماشاي بيش از هفت هزار موتور سوار به پاتايا مي آيند. اين جشنواره علاوه بر نمايش موتور سيكلت و قطعات آن و همچنين فروش لوازم و لباس هاي معروف كابوي ها وجود دارد.
  • مجموعه پرش بانجي : در شهر پاتايا دو مجموعه پرش بانجي هست كه هر دو سطح ايمني قابل قبولي دارند. در اين تفريح دلهره آور ، از روي پل و از ارتفاع 50 متري به سوي آب ، پاينن مي پرند.
  • عجايب هفت گانه : در پاتايا يك موزه ديدني وجود دارد كه به آن عجايب هفت گانه مي گويند. در اين موزه يك نمايش چهار بعدي جالب به نمايش در مي آيد كه البته طراحي صحنه آن بسيار حرفه اي است. حركات محيرالعقول اين نمايش-كه بسيار ترسناك است- بيننده را روي صندلي ميخكوب مي كند و او را به ياد فيلم هاي "الفرد هيچكاك" مي اندازد.
  • آكواريوم دنياي زيرآب: اين آكواريوم مجموعه اي بي نظير از انواع آبزياني است كه زيستگاه آنها منطقه شرق اسياست.
  • جزيره مرجان: يكي از جاذبه هاي گردشگري تايلند ( براي مشاهده ديگر جاذبه هاي گردشگري تور تايلند كليك كنيد ) ، سفر به جزيره مرجان است. اين جزيره كه با شهر ساحلي پاتايا حدود 7 كيلومتر فاصله دارد، داراي سواحل شني سفيد است و هر روز صبح ، لنج هايي به طرف ان حركت مي كنند و بعد از ظهر باز مي گردند. محيط اين جزيره بسيار آرام ، سواحل آن بسيار زيبا و آب هاي آن داراي مرجان هاي كم نظيري است. از ديگر جاذبه هاي گردشگري تايلند ، تور جزيره پوكت مي باشد .

قيمت تور پاتايا

در سايت تور مي توانيد ارزان ترين تور پاتايا ، مقايسه تور با هتل هاي مختلف و ايرلاين هاي مختلف پروازي،  تور لحظه اخري پاتايا و ليستي از متنوع ترين تور هاي پاتايا را مشاهده كرده سپس نسبت به رزرو تور پاتايا اقدام نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.