جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

تعميرات يو پي اس eximpower

خريد يو پي اس در تبريز

تعميرات يو پي اس eximpower

۳۲ بازديد

تعميرات يو پي اس eximpower

معرفي شركت EXIMPOWER :

eximpower مجموعه‌ اي از شركت‌ هاي صنعتي مي باشد و با هدف طراحي و توليد منابع تغذيه سوئيچينگ در سال ۱۹۷۶ تأسيس شد.شركت eximpower داراي ۲ كارخانه بزرگ يوپي اس در شهرهاي Legnago (ورونا) و Cormano (ميلان) و همينطور نمايندگي‌هايي در اكثر كشورهاي معروف دنيا كه بيشتر از ۸۰ كشور مي باشد.اين شركت در سال ۱۹۸۵ با تغيير در قالب خود و افزايش شركت‌ هاي زير مجموعه ، به طور رسمي اقدام به توليد يو پي‌ اس كرد. در سال ۲۰۰۵ شركت apc كه برترين توليد كننده يو پي اس در جهان مي باشد ، با اين شركت در زمينهيوپي اس همكاري نمود .
سال ۲۰۱۴ بود كه مديريت گروه eximpower اراده خود را قوي كردند تا در زمينه انرژي هاي تجديد پذير محصولاتي با برند airston عرضه و روانه بازار كنند.
هم اكنون eximpower از برترين و بزرگترين شركت هاي يوپي اس در زمينه طراحي و توليد اين محصول جهت كاربرد هاي مختلف مانند اداري صنعتي و مسكوني مي باشد و كاملا به برند جهاني تبديل شده است.

ويژگي هاي خاص eximpower :

  • باكيفيت ترين و بهترين خط توليد
  • بهترين كيفيت خط توليد با حاصل و بازدهي بيشتر
  • داراي بالاترين استانداردخروجي
  • داراي تمامي استانداردهاي زيست محيطي ( گواهينامه استاندارد مديريت محيط زيست (iSO 14001) )
  • داراي سطح بالاي بهره‌وري انرژي (ECO Level بالاي ۵)
  • داراي حداكثر قابليت هاي اطمينان
پس با اين ويژگي ها يو پي اس eximpower به كيفيت در ساخت و توليد محصولات خود اهميت زيادي به خرج ميدهد و همچنين به عنوان اولين شركت اروپايي كه يو پي‌ اس‌ هاي خود را بر مبناي مديريت بهره‌ وري انرژي توليد مي‌ كند ،در اين زمينه تحسين برانگيز مي باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.