پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

رزرو تور سوئيس

خريد يو پي اس در تبريز

رزرو تور سوئيس

۵۱ بازديد

رزرو تور سوئيس

كشور كوچك و زيباي سوئيس ، در مركز اروپا قرار دارد. رشته كوههاي آلپ ، بارندگي فراوان و آب و هواي مناسب ، سبب شده است كه مناظر طبيعي بسياري در سوئيس به وجود ايد. سوييس از جمله كشورهايي است كه مرز آبي ندارد ولي رودهاي مهم و پر آبي مانند راين و رن از آن سرچشمه گرفته و مي گذرد و از طريق برخي از آنها كشتي ها به بنادر رودخانه اي سوييس تردد مي كنند . از ديگر ويژگي هاي طبيعي سوييس وجود درياچه هاي متعدد در آن كشور است. اين كشور همچنين براي استراحتگاه هاي اسكي و مسيرهاي پياده روي شناخته شده استبانكداري و امور مالي، صنايع كليدي اين كشور هستند و ساعتهاي سوئيس و شكلات آن در جهان مشهور هستند.

رزرو تور سوئيس

آب و هواي سوييس

آب و هواي سوئيس ، معمولا معتدل است؛ اما در موقعيت هاي مختلف ، ممكن است از وضعيت يخبندان در قله هاي كوه ، تا هواي دلپذير و مطبوع مديترانه اي در نقاط جنوبي سوئيس، متغير باشد.

مذهب مردم سوييس

دين غالب كشور سوييس مسيحيت است.يهوديان نيز 25/0درصد جمعيت سوييس را تشكيل مي دهند.

فرهنگ و آداب و رسوم

سوئيس ها به تفريحات بيرون از منزل ، علاقمندند و تفريح بيشترشان ، پياده روي ، اسكي و كوه نوردي است. كشور سوييس ، به خاطر ماهيت بشر دوستانه اش شناخته شده است. اين كشور زادگاه صليب سرخ و ميزبان سازمان حقوق بشر ملتهاي متحد است.

هنر

سازمان هايي در سرتاسر كشور، از هنرهاي ملي حمايت مي كنند. اين هنرها موسيقي ، رقص، شعر و حكاكي روي چوب و قلاب دوزي است.همچنين نمايش هاي هنري منطقه اي و محلي بسياري در سال وجود دارد.

ورزش در سوئيس

در كشور سوئيس نيز مانند بسياري از كشورهاي اروپايي فوتبال طرفداران زيادي دارد و از تيم سوييس حمايت گسترده اي مي شود. كشتي سوئيس ، ورزش سنتي قديمي مربوط به بخش هاي مركزي روستايي و ورزش ملي سوييس است.

مناطق ديدني و معروف سوييس

كشور سوييس در منطقه اي كوچك در قلب اروپا قرار گرفته و چشم انداز هاي زيباي بسياري دراد كه به ندرت در مكان ديگري از جهان و در سرزميني چنين كوچك پيدا مي شود.

شهرهاي كنار درياچه هاي خوش منظره و زيبا مثل اينترليكن ، لوزان ، لوزرن، منتركس نخستين مراكز جهانگردي سوييس بوده اند. اهميت ديگر سوييس از نظر جهانگردي ، اسكي است كه ورزش زمستاني محبوب بسياري از مردم دنياست. سوييس ، پايتخت اسكي جهان است و هر سال ميليون ها علاقمند به ورزش هاي زمستاني ، با رزرو تور سوئيس  به اين كشور مي آيند . عمده ترين شهرهاي جهانگردي سويسس، برن ، زوريخ و ژنو هستند.

مناطق معروف سوئيس

تور برن سوئيس

شهر برن، پايتخت سوييس و يكي از زيباترين و جالبترين شهرهاي سوييس است؛ با فواره هاي زيبا ، برج هاي قرون وسطايي، پياده رو ها و گردشگاههاي سرپوشيده و معماري هاي مجلل و باشكوه؛ شهري سرسبز كه عطر و رنگ گلهاي مختلف آن در بهار و تابستان، جلوه اي زيبا به شهر مي بخشد. مكانهاي ديدني شهر برن عبارتند از؛ برج ساعت ، حفره هاي خرس، فواره هاي آب ، پارلمان، خانه ي آلبرت انشتين، كليساي مونستر، موزه هنرهاي زيباو...

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.